I. Postanowienia ogólne, składanie zamówień

Regulamin Sklepu Online Tea Club określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu Online Tea Club  (dalej Sklep). Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

  1. Sklep Online Tea Club jest wyłączną własnością firmy A&R Service z siedzibą: Os. Kosmonautów 10/37, 61-627 Poznań, NIP: 741-121-46-11.
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sklep.
  3. Sklep jest dostępny pod adresem internetowym: www.teaclub.com.pl.
  4. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby fizyczne, które zarejestrowały się Tea Club na stronie www.teaclub.com.pl. Utworzenie i posiadanie konta jest bezpłatne.
  5. Ceny wszystkich prezentowanych towarów w Sklepie są cenami brutto (wraz z podatkiem VAT) wyrażonymi w złotówkach polskich. Sklep zastrzega sobie prawo do limitowania ilości zamawianych towarów oferowanych po promocyjnych cenach.

II. Realizacje zamówienia

  1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów.
  2. Zamówienia realizujemy na terenie całego kraju i za granicą.
  3. Zamówienia można składać każdego dnia bez względu na porę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15, w soboty, w niedzielę i święta będą realizowane w godzinach rannych następnego dnia roboczego.
  4. W przypadku wyboru płatności przelewem na konto bankowe, wysyłka zamówionego towaru następuje następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na wskazane konto.
  5. Do każdego zamówienia załączany jest paragon, a na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.
  6. Domyślnie podane ceny są cenami za 50g lub 100g herbaty bądź kawy. Nie dotyczy to produktów oferowanych na sztuki.
  7. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie ze wskazaniami dokonanymi w formularzu zamówienia.

 III. Dostawa 

  1. Podczas dokonywania zakupu zostaną Państwo poproszeni o wybór sposobu dostarczenia zamówionego towaru.
  2. Szczegóły warunków i ceny dostawy znajdują się pod zakładką KOSZTY DOSTAWY 

IV. Reklamacje 

  1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem Tea Club za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@teaclub.com.pl , 
    lub telefonicznie 667 154 064 lub 663 407 803.
  2. Zgłaszając reklamację, proszę o podanie: imienia i nazwiska zamawiającego, nr zamówienia, oraz opisanie przedmiotu reklamacji.
  3. W przypadku dostawy przez firmę kurierską, paczkę prosimy sprawdzić w obecności kuriera - w szczególności gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub towar jest uszkodzony - prosimy o spisanie protokołu strat, co ułatwi i przyśpieszy załatwienie reklamacji.
  4. Przesyłek z reklamowanym towarem wysłanych za pobraniem nie przyjmujemy. 

V. Odstąpienie od umowy 

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupującemu, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru.

Kupujący zwraca Sprzedawcy Towar wraz z wypełnionym oświadczeniem, którego wzór można pobrać tutaj:

             pdf 


    

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej pkt. 1. powyżej, zarówno Sprzedawca jak i Kupujący są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, w szczególności także zwrot kosztów przesyłki Towaru, o ile takie koszty zostały poniesione przez Kupującego. Zwrotu należ dokonać na adres: Herbaciarnia Tea Club, CH King Cross Marcelin, ul. Bukowska 156, 60-197 Poznań.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w Art. 10 ust. 3 opisanej powyżej w pkt. 1. ustawy, m. in.:
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osoba,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • dostarczaniu prasy.

     3.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem                     świadczenia jest rzecz (Towar) dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze             względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.